Tv

Hejsan! Nu sitter jag och kollar på Tv vet inte riktigt vad jag kollar på!
Men snart ska jag jag fixa lite med designen! Vill ni att vi ska hitta på något speciellt t.e.x inspirationsbild eller ngt!
Men nu ska jag berätta om min dag!
Jag vaknade typ 6.30! Sen så typ sminka jag mig åt frukost kläde på mig och gick till bussen!
Sen mötte jag Linnea vid Älvsjö och så tog vi bussen till Telefonplan! Sen så hade vi typ slöjd och dom filmade till svt:s program men det kommer typ komma nästa år! Och sen va det typ ngn äcklig kyckling till lunch! Och sen hade vi NO efter lunch. Och sen kom jag hem och skatade och sen gick jag in och kollade på Tv! Men nu ska jag fixa designen! Kramisar


Postat av: kajsa

Sv : Okej! :) Ja, dom är verkligen det bästa som finns! :D Gjort idag då? <3

2012-05-09 @ 17:32:57
URL: http://ryttarenkajsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

FINIS! <33

2012-05-09 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback