Trädgården nu!

Hejsan! Jag har komit hem från skolan nu! Men nu ska jag ut och fixa lite i trädgården så att vi ska kuna sätta fram poolen! Men i alla fall! Vi har haft slöjd i dag. Och svenska det va as kul på svenskan, vi läste Hunger games. Vi har just komit fram till spelen nu :D! Jag vill så gärna bada nu jag är as varm. Jag älskar att bada i poolen!!!!!!!!
Fast den kommer inte bli varmt på ett tagg! Men vill ni att vi ska göra något speciellt på bloggen är det bara att sägga till!
//Fia♥

Postat av: Sofia

Har ni också sådär helt underbart väder nu? :D

2012-05-23 @ 17:57:42
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback