Sorry :P

Förlåt för att jag inte bloggat  något sen imorse, men jag har inte varit hemma på hela dagen!
Min dag då:
Efter frukosten drog vi till kusinerna på drottningholm, gick till en utställning (min faster jobbar där) jag tog med mig en blomma hem!!
Sen åkte vi för att mina kusiner skulle på kalas, så vi åkte till decathlon, för er som inte vet vad det är, så är det en SKITSTOR sportbutik ;) Vi köpte skor till lillsyrran, sen åkte vi vidare till Hornbach, dit åkte vi och köpte bilder som vi kunde plantera, jag köpte 12 stycken jättefina. Sen kom vi hem och precis när vi kom hem tog jag och pappa cykeln och vi skulle mot Älvsjö för att möta mamma och min lillebror Alexander! För att jag skulle få min cykel från mamma till pappa, tog min bror och cyklade med den, sen mötes vi på vägen och byte och sen nu är vi hemma....Fast så lätt var det inte..På väg Till Älvsjö stannade vi till i Huddinge C och skulle pumpa Alexanders däck (jag hade hans cykel då ju) Men när vi kom satt en lite tjej med sin mamma och barnet hade suttit och hållt på med pumpen så det fanns inge luft kvar i "boxen" eller vad man ska kalla det, och då hade ALL min luft i däcken åkt ut, så vi fick beje oss mot nästa bensinmac, när vi kom dit efter ett tag så funkade den inte..Så vi fick gå en ommväg, och sedan kom vi till Stuvsta IP, där fanns det massa macar som funkade....Så vi hade gått i över 1 timme :( I det varma vädret.....
Aja, sen mötes vi och vi kom hem rätt så fort, men när jag kom hem planterade jag alla mina blommor oxå!
Men nu orkar ni väll inte läsa mer, hahah, tror inte ni orkar läsa dethär!?
Men puss :* ♥

Postat av: Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring

Allt bra? :)

2012-05-06 @ 21:30:20
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: jr

Allt bra :)?

2012-05-06 @ 22:10:28
URL: http://flowerpoweer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback