Skolan

Hejsan. Nu är jag i skolan. Jag fick skjuts. (Y) Men men i dag ska vi till eriksdalsbadet för att vi va så duktiga. Heheheeeee. Men senare ska jag rida. <333333 Jag hoppas att jag för Armani eftersom vi ska rida inomhus. Jag har önskat det eftersom det är tråkigt att rida ute VARJE gång!!!! Men jag kommer inte kunna att blogga i dag detta va ett undan tag eftersom jag baxa Alicias I Phone. Men asså jag hatar att blogga på mobilen i blan för då kan det dampa upp eller det gör det oftast. Men nu ska jag sluta. Puss


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback