Sims 3

 Nu har jag duschat och mycket mer då jag har: Letat Katt, fixat dipp, spelat sims och mycket mer. Men jag ska nog kolla på djungelns drttning nu! Men vi får se men jag fattar inte är lyckan i LA slut??! Någon som vet tacksam för svar <333333333 Men jag har faktiskt ingen annng vet ni nu blir det nog kanske lite längre inlägg i alla fall deta för att: Jag har fått låna mammas dator :) så det är bra. Men i kväll ska jag nog kolla på lite filmer och bara mysa. Me först mådte jag tyvvär städa mitt rum! Sad face. Men då hinner dippen  bli klar!! :) Men först ska jag nog kolla lite bloggar och så men ni får ha det så gött!

Gammal bild!
//Fia<3333333


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback