Presenter

Hej. Jag kom just hem efter att jag och pappa var ute och köpte lite saker. Jag skulle oxå köpa en present till mamma men jag hitta inget!! Så jag måste nog åka i morgon eller ngt! Men bara så ni vet ni kommer inte få så roliga bilder denna helg eftersom jag inte hittar laddarn! Jag funderar om någon har baxat den! Men har ni några förslag på present till ens mamma. Men nu ska jag nog kanske spela lite Sims 3. Vi får se men jag måste plocka fram mina ridkläder sen. För jag har ridning. Men ni får ha det så bra! //Fia<3333



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback