Ny tröja!

Hahaaaa var tvungen att göra så med händerna!!
Men jag sprang ner till Danco och hämta ett paket med dena najsiga tröja!
Men jag märkte att den var Jätte varm! Men fin!
Men nu sitter jag och äter Pizza pizza grandiosa extra allt om man får vara korekt!! Och dricker coola!!
Heheheee det är min onytiga dag (få håll i tänderna dag) det är ingen bantnings grej absolut inte det är för att jag inte vill få håll i tänderna tandläkaren är obehaglig nog!!

Postat av: Anonym

Hål bättre

2012-05-06 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback