New York

heeejsan.
Som ni ser så har bloggen ändrats lite...men vi kommer snart fixa en ny header! och Lite sånt!

Men imorgonbitti åker jag ju till New York, så jag kommer inte hinna blogga något då, så det får fia ta hand om då, men jag lovar att slänga in ett inlägg ikväll/ Imorgonbitti. Men det ska bli så j*vla kul att åka dit!

Nu sitter jag och fia i cave och twittrar om hungerspelen, en skolsaaak, sjukt boring, men thats life.
Aja pusss, måset fortsätta!

HAHAHHAHA, fia sitter och tar massa egppixx, sjukt fina.....hmmmm...<33
//Linnea♥
Fast detdär är jag ↓↓↓↓↓↓ ♥

Postat av: JOZ ツ

sv: Tack så mkt :) Kul att du gillade det!

2012-05-16 @ 14:27:47
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

sv: håller på med inlägget nu ;D kollqa in snart och se om det var du som vann! :D

2012-05-16 @ 15:45:35
URL: http://barafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback