New York shopping

Parfym, HOLLISTER
Hello Kitty kudde, toys R us
Flip Flops, Gram Slam, eller vad den hette.
Converse, Samma butik som flip flopisarna! 
Svampbob hörlurar, toys R us
Shorts, Hollister
Kofta, HOLLISTER
Söt tröja, HOLLISTER
Tröja, HOLLISTER
SÖÖT SPEGEL, FOREVER21 (måste nog tvätta spegeln, fast det ser bara ut sådär i kameran)
2 Läppsyl, The Body Shop
Shorts, HOLLISTER

Fotsaker, The Body Shop

Kofta, Abercrombie&Fitch

Kofta, Hollister

En liten vattenflaska, nån random butik.

2 linnen, Forever21.

Tröja, Abercrombie&Fitch, Köpte även en sånhär till mamma i morsdagpresent :)

Köpte 2 sånnahär, fast 2 små burkar. Victoria's Secret.




Köpte alla 4 i EN "kartong" eller vad man ska kalla det! Victoria's Secret.


Sen shoppade jag mycket mer presenter, och lite fler saker till mig, ett berg av vattenmelons tuggumin, hihi. Men ORKAR INTE lägga upp allt, men det var en del av det! :D

PUSSSSS
//Linnea




Postat av: ku

svamp bob fyr kant (stavnig)

2012-05-23 @ 12:30:51
Postat av: Anonym

2012-05-23 @ 12:32:34
Postat av: Anonym

:)

2012-05-23 @ 12:36:31
Postat av: Sofia

Kul att du är med :)

allt bra?

2012-05-23 @ 14:59:47
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback