Läxor

Hejsan! Nu ska jag sätte mig ner och göra läxor (sånt jag inte blivit klar med). As tråkigt men skolan går först! Men jag ska nog först göra en latte eller ngt vi får se hmmmmm...... eller en smothie aaaa vi får se! Och sen ska jag sätte mig i soffan och typ kolla på Tv samtidigt (kommer inte få så mycket gjort känner jag)!!!!!!!! Och jag kanske ska fixa en video blogg senare kanske..... Senart ska jag spela lite piano skyscraper ska jag lära mig den är ganska svår tycker jag..... Men jag ska nof fixa lite med bloggen senare. Bloggen kommer få mer updateringre senare i dag det lovar jag!

//Fia♥

Postat av: Julia Abrahamsson

sv - vet inte hur mycket det är.

Hur mår du/ni?

2012-05-25 @ 17:28:09
URL: http://jemiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback