Jag älskar dej fia♥

♥Visst vi har inte kännt varann så länge, några månader. Men ändå så är du min bästa vän, du betyder mycket så för mig, dej kan jag liksom prata med om vad som helst. Jag älskar ALLT vi gör tillsammans, snart ska jag på tävling, och jag är där för att se dej rida som en stjärna. Vi ställer upp för varann, för att vi är vänner, bästa vänner. Jag är så sjukt glad att jag började i skolan vi går i nu, eftersom jag fick lära känna dig, det tackar jag gud för, utan dej skulle jag sitta här själv. Även om vi är så olika. Du är en jättefin och bra vän. Vi har redan så fina minnen tillsammans. Vi gör så mycket tillsammans. Och allt är så kul med dej. Vi är lata som korvar när vi inte ens orkar gå till skolan från t********** och åker buss ner till skolan, hahahha. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan dej, jag vill bara att vi är bästavänner och fortsätter med det, eftersom JAG älskar det. Och jag älskar dej fia. På riktigt. Du är min bästa vän. ♥
Jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig.
-Linnea♥


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback