Hejsan.

Hejsan nu ligger jag i sängen. Men jag orkar inte gå upp. Men ni får ett inlägg endå. Jag somnade typ fet tidigt i går kväll. Men i dag ska jag kanske dra och köpa en present till mamma. Vi får se men asså jag kommer ta upp Linnea i varje inlägg för jag vill oxå till New York. Men jag hoppas hon har det bra. Men jag ska nog gå upp nu och fixa mig i ordning men jag vet inte om jag ska ha rakt eller lockigt hår. Vi får se. //Fia<3333


Postat av: Maria

Du ska ju vara 5 stjärnig! Fyra är inte coolt utan fem är det.

2012-05-19 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback