hästar

Hejsan.

Sorry för att jag inte har bloggat så mkt idag...Men jag har varit med underbara Hanna och vi bakade kladdkaka, som Fia också hade gjort. Den blev sååååååhär god och kladdig :D

Okej, nu börjar jag sakna hästar riktigt mycket, jag red förut, jag har ridit i 2 år. Men så börjad vi på ett stall som inte är en "riktig" ridskola eller vad man ska säga och vi red där på våren, sen så hörde dem aldrig av sig på hösten, och det var då vi skulle börja rida lite mer seriöst där, eftersom vi red på 2 olika ridskolor förra våren, Södertälje Ridklubb och detta stall då som ligger nära oss. Så då var det meningen att vi skulle sluta till hösten på SÖDERTÄLJE och det gjorde vi, men dem hörde aldrig av sig från stallet här i Huddinge då, så DÄRFÖR rider jag inte längre.....JAG SAKNAR HÄSTAR SÅ ***** MYCKET. Dem är så underbara, så snälla. Allting, ååhh, vad jag vill rida nu!
Jag vet att bilden är suddig.. Men dethär var min favorithäst på Södertälje, När jag hoppade min första hopptävling var det med Hubert, hästen på bilden asså. JAG ÄLSKAR HÄSTAR.
-Linnea♥


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback