God morgon

God morgon! Har precis vaknat och tänkte göra en goood frukost! Haha! Men gårdagen var den bästa dagen i hela mitt liv! Efter vi tittat klart på filmen, då var klockan typ halv 10, då satt vi på Amazing, och kom på en dans till denn, sen dansade vi galet, vi satt och pratade, hög musik hela kvällen! MYYS! HOPPAS FIA HADE EN DUNDERBRA KVÄLL IGÅR I STALLET! sen klockan 11 kom mammi och hämtade mej. Världens bästa kväll.

Jag älskar er tjejer, och Fia såklart <3



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback