Gårdagens shopping

Hejsan!! I går va jag och Linnea i gallerian!! Vi typ började att köpa en slusch (stavning) och sen gick vi in på hollister och jag valde en kofta jag ville ha! Sen kom mamma och betala och skjutsa oss hem<3333333 Men sen så skulle jag fixa med designen men laddaren är spårlöst bortta!! Så det va därför jag inte blogg i går kväll men jag bloggar några inlägg i dag i alla fall!! Men här kommer en bild!!
//Fia<333
Koftan från hollister 500:-

 


Postat av: Maria

Lite fjortis på sista bilden...? Och jag Ville bara säga att innan stavas med två n inte ett. Alltså ovanför kommentarsrutan, så tänk DIG för innan du fixar.



Bara min åsikt. Men annars, fin blogg. Tipsar om hofh.seq ett jätte bra blogg.



-Maria

2012-05-17 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback