Gallerian

Hejsan!
Nu har jag varit i gallerian och i skolan!
Vi hade halv dag så efter skolan vid 11 så åkte jag Linnea,Feffe, Ella, Iris, Bella, Fillippa och jag! Och sen så skulle bvi äte på donken men Linnea var tvungen att dra hem och hämta pengar! Så jag och Feffe väntade och gick runt och kollade lite, sedan åt vi på donken och sedna gick vi runt i typ 2 h! Hehheheheeee men jag ville inte ha ngt eller jag hade inte pengar med mig att köpa något för jag skulle endast luncha! Men jag köpte en latte och sen drog jag hem!!!!
//Fia♥

Postat av: Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring

Ha en fin kväll :)

2012-05-28 @ 18:57:24
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg ni har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om er, kram!

2012-05-28 @ 19:21:50
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback