Friluftdag

Hej, idag har hela skolan åkt iväg och har haft Friluftsdag!
Vi blev indelad i olika lag och som tur vad hamnade Jag, Fia och Ku i samma grupp :D Sen var det massa olika statiner man fick gå till, rätt så kul för vi samarbetade SÅHÄÄR bra, vi fick högsta poäng på sammarbete på varje station så det var nice. Sen efter skolan åkte jag hem till mamma hämtade min dator sen åkte jag till Älvsjö och mötte upp fia, köpte en corny :D Sen åkte jag vidare hem hit. Varit sjukt varmt idag, häll typ på att dö idag....
Puss :*
-Kallin♥


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback