Frech chey!

Hejsan. Jag kom just ut ur duschen. Jag var där i typ 1 h så heheheeee. Men efter det så smörje jag in mig med body lotion och en massa mer gött! Men nu håller jag på att göra middag! Men efter middagen ska jag försöka lägga ner mer tid på bloggen. Jag ska fixa en del av designen. Jag har ju gjort en ny header. Men den är nog till fällig tror jag för jag vet inte om Linnea gillar den :D! Men jag ska fixa lite som sagt. Men mina macaroner är inte klara för än om 5 min :(. Men senare ska jag nog oxå kolla på Tv. Snart bloggar jag igen inom en time (hoppas jag på). Men ni får ha det bra!

(Jag ser lite trör ut)
//Fia♥


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback