Fia is gone..

Nuu, haha, nemen hon tog precis bussen :(( Men vi hade såååhääär mysigt, vi gjorde som sagt amerikanska pankakor, PYTTESMÅ xD Och tog med ut och satte oss i gräset, jättemysigt!
Ska ut och ta en cykeltyr nu också...Ska kanske till stallet och prata med dem om jag och Angelica kan rida nån gång, men Angelica svarar inte, och meningen var att vi kunde mötas på hälften eftersom hon är hos sin pappa nu, sen cyklar vi till ett stall nära oss! Sen ska jag hoppa in i dushen! fresh :DD
PUSS


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback