Drar nog till stallet

Hejsan hoppsan! Jag vaknade vid typ 10 och sen så gick jag ut och grejade lite med mina tomat plantor :)
(det är faktiskt jätte kul att odla saker och sen blir det goda små mini tomater :) ). Men nu ska jag nog åka till stallet och smörja! Jag tar med kameran så det blir nog lite foton senare i kväll! Men vet ni imorgon (tror jag det är) så är det lottning till villka som ska vara med på dressyren dom 2 komande helgerna och jag hoppas jag kommer med jag har önskat (räknar inte upp i ordning):
  • Armani
  • Joe
  • Ewing
  • Alaska
  • Adette
Jopp det va dom jag önska så håll tumarna för mig Kramisar


Postat av: SANDRA DAGH

Hoppas du har en bra söndag :D

2012-05-06 @ 14:08:36
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: Filippa

UPPDATERA MER! :P

2012-05-06 @ 16:08:00
URL: http://risiprutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback