Bad

Hej nu ska jag bada badkar!!! Ska bli jätte gött! Och jag har satt doft droppar på en sån dör ljus grejs så det luktar APELSIN <33333333333 Men asså en sak tänker jag på nej 2 jag skriver as korta inlägg hoppsa detta blir längre! Och jag lägger nästan aldrig ut bilder påå mig!!!! Håller ni med mig! Jag borde börja med det! Men i dag på efeter midagen har jag: Sutit i Soffan, börjat att fixa två jätte söta tjejers design, fixat med brädan (sprayat) (resultat kommer senare) Bara så ni vet jag kan åka skate board men jag är inte bäst i värden! Men vet ni en sak det är mycket roligare att åka lonboard!!!!!!!!!!!! Men jag har ingen :( så jag har bara åkt lite på min brosas!!
Men nu har jag massa skruvar i fikorna för jag var tvumgen att ta av truckarna :/ Inte så roligt att göra!!
Men nu är mitt bad snart klart så ha det bra!



//Fia♥


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback