Om mig!

Hej! Nu hade jag tänkt berätta om mig själv jag är en tjej på några höstar! Jag bor i sthlm där jag shoppar, är med kompisar, bloggar & Håller på med hästar! Min familj består av mamma, pappa, storebror, tvillingbrob & 2 halv syskon. Min favorit färg är rosa & vit. Min favorit mat är sushi. Min favorit affär är Hollister och Gina tricot. Jag har en sköt häst som hetter hillman & en katt som heter Ziggy! Ja det va detg jag hade att säga om mig!

Postat av: kuizen

tjo tjo ni har ju en super fin blogg

2012-05-04 @ 11:11:27
URL: http://kuizen.devote.se/
Postat av: ku

2012-05-04 @ 11:16:30
Postat av: ku

hej svejs jag älskar eran blogg den är super fin

2012-05-04 @ 11:17:41
Postat av: Anonym

Snygg BLOGG! <3

2012-05-04 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback