Vinnare

Hej!
Nu ska jag ut se vinnare:
Vinner 1
Vinnare 2
Puss

Postat av: Louise

Hejhej! :)



Tävling i min blogg just nu där man kan vinna en länk i ett inlägg! Men skynda på, bara 20 personer kan vinna & det är de som kommer först som blir länkade!



Direktlänk till inlägget:



www.elsalouise.blogg.se/2012/june/vinn-en-lank.html

2012-06-06 @ 22:48:27
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback