Va med när bror köpte kamera!

Hejsan! Nu är jag hemma efter att min bror har köpt en kamera! Jajajjajaaaa men i alla fall nu kollar jag på film! Den heter varj sommar den är faktiskt jätte bra. Jag såg den när jag var mindre men sen tappade jag bort den och sen så hitta pappa den i min gammla dator!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Så det e bra men snart ska jag nog göra en fransk manikyr. Jag väljer det för att jag tycker att det är jätte fint på sommare der är så fräscht och enkelt men men... Nu kommer det bli mycket fina bilder. Hoppas ni har det bra!! PUSS

Postat av: Sofia

Ha en fin kväll :D

2012-06-06 @ 20:13:19
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback