Tv

Hejsan! Nu sitter jag i sängen och kollar på Tv. Jag har just borstart tänderna!! Mums mums tänderna smakar MINT! Men i morgon är det ju midsomar♥ Jag hade tänkt ha en jätte rolig tröja med solglasögon på röda såna som jag har, men en person typ vägrar ge tillbax dom... Så onödigt och dryg så nu e dom typ inte ens mina enligt ********     Ja men nu ska jag nog borsta håret! Jag får typ panik om jag går och lägger mig med trasligt hår! Jag har aldrig varit så förut men nu är jag så av någon konstig anledning! 
 


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback