Sushi♥♥♥

Hejsan! Nu hafr jag just ätit sushi! Jag och mamma åkte och hämmta på 66-kvadrat! Dom har jätte bra sushi! Gillar ni sushi??! Men nu ska jag i alla fall fixa med bloggen!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Men men ni får ha det gött!♥
Puzz

Postat av: Amelia

Asså åååååh vad jag avskyr dig!! Blir så arg när du tar tre inlägg angående fjortisar(som dem kallar sig).. Jag tror inte du vet vad en fjortis är! Eller!? Dem är jävligt dryga och själv personligen så är jag övertygad att du är en av av dem 10000000000!! Jo, jag förstår att det inte är så jävla kul att få en sådan kommentar,men man skriver inte till sina läsare på det där viset. TA och VÄX upp lilla gumman, man kommer ingenstans i livet om man ska ta så jävla illa upp för en kommentar.. Vet du ens hur många kommentarer Kissie får som är likadana. Det går fan inte ens att skriva. Ta inte illa för det här nu också lilla vän.... Tänk OM!!!!!!

2012-06-11 @ 17:11:02
Postat av: Alicia :D

Men du Amelia! Läs inte Fias blogg då! Hon får väl skriva hur o vad hon vill?!

2012-06-11 @ 21:09:47
URL: http://theawsome.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback