Skolan :(

Hejsan! Nu är jag i skolan i dag i gen!! Jag är såååå trör  men sånt är livet jag får försöka vara pigg endå!! :D
Jaja, man jag fick skjuts (Y) Happy face men nu ska vi börja så jag måste sluta!! Puss♥♥♥
Och i dag har jag ridning jag hoppas att det inte regnar!!

Postat av: Anonym

byt gärna header, du ser så ihoptryckt ut, fast du kanske är det? förresten, va inte så jävla dryg mot filippa, så jävla fittigt av dig att hålla på så.

2012-06-07 @ 08:44:58
Postat av: L I N N E A

Du som kommenterade ovan. För det 1:a, lågt av dej att inte skriva vem du är, FEGT som fan. Hon är inte dryg mot Filippa, Filippa har gjort mycket/ skrivit taskiga saker till Fia oxå, OCH VAD HÅLLER HON PÅ MED? INGET. Om du inte har något vettigt att säga, stick här ifrån, fia får ha vilken header hon vill? IHOPTRYCKT? DEM ÄR UTDRAGNA. Asså herregud.....!

2012-06-07 @ 11:43:17
URL: http://kaallin.blogg.se/
Postat av: Ku

Och du som säger att Fia är dryg mot Filippa så undrar jag vad du tycker att du är när du skriver sånt om Fia och desutom vågar du inte ens skriva vem du är fegt älskar dig Fia ps:D // ku

2012-06-10 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback