Skjuts (Y)

Jippi! Jag får skjuts slipper gå när det regnar. Men jag skulle ju skriva om ridningen i går men jag va så trör att jag gjorde naglarna kolla på Tv låg ovh smsa och somna jag orkade inte blogga!
Men jag skriver om honom senare i dag för jag ska åka snart!!

Postat av: Anonym

Vill du ha .se eller .com till din domän? GRATIS? HELT GRATIS? I hela 3 år?



Och kunna fortsätta blogga på samma bloggportal som du gör just nu?



HÄR FINNER DU:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/fa-en-gratis-doman-nu.html#comments

2012-06-01 @ 14:16:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback