Nytt i bloggen

Hejsan! NU har jag listat ut hur man skappar en gäst bok i bloggen!! :) Så nu finns det en gäst bok i sido menyn. (För hoppnings vis!). Men jag ska fortsätta att fixa med bloggen men först ska jag utse veckans blogg och bara så ni vet den kommer vara 2 jag vet inte om jag sagt det men men... Jag ska ha en mys kväll i kväll tor jag kanske dra och hyra någon film eller ngt! Vi får se vad som händer men jag tror att det kommer vara bra blogging i alla fall! Men vad vill ni se mer av på bloggen!! Och jag kommer ha ett as roligt inlägg i dag eller jag tycker det i alla fall!!
Men det är hemligt just nu!!!! Men en ledtråd det handlar om något med mig eller mitt. Men ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback