Mini shopping

Hejsan! Nu har jag och mamma varit ute och shoppat litte gran, jag skulle igentligen bara kolla efter en sak men jag hittade 2 saker i stället. Jag gick oxå in på hööks men bestämde mig att jag faktiskt inte behövde något just i dag!!!!!
Och så klart efter så kommer man på vad man behöver köppa!!!! Men i alla fall nu ska jag nog ut och fixa lite saker eller så stanar jag inne och kollar på en film vi får helt enkelt se vad som händer det blir nog mer uppdaterin senare i dag! Om ni undrar vrf jag inte sriver så många inlägg så är det för att jag tycker att det blir mycket roligare att ha 5 inlägg hella dagen i stället för 5 inlägg på en timme!!! Det är så jag tänker! Men jag ska nog göra en hiss och diss och jag har några frågor jag fick om jag kunde göra en this or that! Och det kan jag ju. Senare ska jag nog gå upp och fixa naglarna!!! Kram Fia! Har ni några önskemål på inlägg så är det bara att skriva till mig på [email protected] (gammal mail men tycker det är onödigt att skappa en ny). Eller skriv en kommentar till mig!! PUSS

Postat av: Tina

Vad fina saker, och supper fin blogg! Såg vilken hög statistik. Men kan inte du ge blogg tips?? ska skafa en blogg drf PUss

2012-06-06 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback