Kan inte blogga sry!

Hejsan!
Ni vet att jag inte har bloggat på skita länge!! Men det är för att min dator har typ gått sönder :( ! FAIL av mig. Men men jag älskar att bloga och kommer forsätta när jag får mitt internet kort men det kommer ta
5-6 veckor att få för att det är slut till min stationära dator!!
Men senare kommer ju jag ju oxå ha Photoshop på min stora dator! Eller jag har det men jag har ju inget internet just nu, så jag kan inte ladda upp bilder!!
Ouss


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback