I dag sommarlov<3333333333333

Yeees! I dag är det sommar lov!! Skit vad jag är taggad! Jag är nästan helt klar men det finns litte kvar att göra!
Men jag ska åka om 15-30 min! Men asså jag har löss naglar och det är så svårt att skriva, med dom här naglarna!!
OMG! Jag får panik! Men jaja jag ska vara konferencier. As närvös för jag sågg malet med ordningen sent i går kväll!! Så jag ska nog skriva en fuk lapp!! Men asså jag lägger upp ett kort på min kläder när jag får ett bra!!
Puzz

Postat av: Dawid

Sv; jag gör mina Headers i photoshop :) vill du ha en header är det bara att kontakta mig på [email protected]

2012-06-14 @ 15:12:28
URL: http://dojdkung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback