Hemma

Hejsan! Jag har varit ute på vindö i går och i dag! I går så typ åt vi på förmiddagen typ i 2h! Och sen så gick vi till en midsommar stån men det va så mycket mäniskor så vi gick! Men min morbror har ju 2 hundar som han tävlar med i ganska höga klaser faktiskt, så vi gick en promenad med dom på 1h! Rätt kul faktiskt! Men men..... Sen så gick vi hem åt och sen kollade vi på Tv (fotboll). Sen så gick jag ner och badade klockan 22.30. I havet men eftersom det va så kalt i luften så blev det varmare i vattnet! Men sen såp gick vi och la oss för att om det skulle vara fint väder så skulle vi få och bada hundarna på morgonen! Men när vi vakna var klockan redan 12 heheheee..... Men sen  så åkte vi och fiska ströming. Men jag orkar inte berätte mer!
Puss

Postat av: MOA

Sv: Visst,kul att du gillar den!
Men länka eller skriv mig under elr nått ;)
KRAM!

Svar: Jaaa vist!
None None

2012-06-23 @ 20:39:01
URL: http://mojja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback