Hemlighet

Jag har en riktigt stor hemlighet på gång så stor att jag inte avslöjar ngt!!
Men ni kan få två bild från nu!! <33333
Bara så ni vet är den taggen av min bror Jacob han tyckte det var viktigt att jag skrev!
Och ingen ingen får ta bilder eller text från mi  blogg om ni inte har tilåtelse eller ett bar anledning som ni skriver och jag sägger ja till! Det funkar mycket bätter så!!
Hihihii<3333
Puss

Postat av: Anonym

2 frågor!

Kan inte du göra blogg tips och kan inte du göra ett pep inläg <3333 älskar din blogg Och vad fin bild på dig11

2012-06-08 @ 19:16:57
Postat av: KORVBARNET<3

OMG!!! FETTTT SÖÖT BILD PÅ DIG <3333

2012-06-08 @ 20:21:09
URL: http://kaallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2012-06-11 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback