Hej då Jacob!

Hejsan!
Nu kom vi just hem från att varit och lämnat Jacob, han ska ut och segla i typ 2 veckor! Och när vi var där så träffade vi min syster som bor i england! Så jag träffar henne bara 2 gånger om året!! Så hon ska äta hos oss i dag och sen ska hon åka till sin mamma typ. För att hon har en annan mamma! Men hon e typ 22 år så hon e ganska mycket äldre!! Men i alla fall nu sitter jag och fixar lite saker till min kompis blogg! 

Han ska på seglar lägger skulle oxå velat vara med :(
Men men....
Gammlare bild det va sligt i dag!!
Puzz

Postat av: linnea

Hej. Jag undrar om du kan gästblogga på min blogg, eftersom jag drar på klassresa tomorroooooww, isånnafall, skriv på FFFBBB! :D

2012-06-14 @ 19:06:02
URL: http://kaallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback