TRÅKIGT INLÄGG

 God morgon! Jag har just vaknat ätit frukost och ska fixa mig nu! I dag kommer nog bli en sån gär dag som brara e menad åt bloging! I går skulle jag ju blogga men jag få så tröt så jag sommnade typ direkt efter fotbolls matchen!! Men i dag sak det bli bättre jag lovar! Men asså jag vet inte hur lång detta inlägg kommer bl för mitt värmeskyd måste typ ''torka'' eller ''försvina'' eller vad det nu gör! Men men.... Jag håller på att fixa en video till er men det kan nog ta ett tag innan den kommer upp!
 
OCH NI SOM ÄR MED I TÄVLINGEN SKRIV OM NI FÖLJER MIG PÅ BLOGLOVIN NU ELLER GILLAR SIDAN PÅ FACEBOOK NI MÅSTE SKRIVA DET FÖR JAG KAN INTE SE PÅ ER JAG INTE KÄNNER PÅ FACEBOOK OCH SÅ OCH PÅ BLOGLOVIN KAN JAG INTE SE ALLS!
 

Men asså jag är typ jätte sugen på att göra videos men jag vet inte riktigt vad jag sak göra för videos kan inte ni komma med förslag?? T.e.x att jag visar hur mitt rum ser ut, smink video, hur jag lockar med plattång eller bara där jag är flumig skriv vad som helst men jag måste sluta nu Puzz
 
Gammla bilder

Postat av: Julia

SJUNG<333333333333

Svar: Maybe mybe not
None None

2012-06-20 @ 18:40:31
URL: http://swagfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback