God morgon

Rybriken lyder! Men nu sittre jag och kollar på ngn slags top modell. Men snart ska jag fixa mitt rum för det är fortfarande stökigt och vi har och kommer få gäster. Min kusins kille är här (han bor inte i sverige men han är här och pluggar) och sen så kommer mammas kompis och hennes man från malmö! Men asså min dator är fet trög så om jag skriver så kommer det upp på skärmen 5 sek senare! Men i alla fall. Jag håller i alla fall på att kolla på en massa bra bloggar! Men asså jag orkar inte fixa till mitt rum så jobbigt och jag har bara 15 min att lyssna på spotify :( Jag viste inte att man bara kunde lyssna i 10h. Men i alla fall! 


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback