:)

Hejsan! Förlåt för att jag inte blogga i går men jag var så jätter tröt! jag orkade bara inte! Men i dag orkar jag nog jag funderar på att fixa lite med designen och så asså i sidio menyn så blir den nog supper fin! Men i alla fall snart börjar skolan! Så jag får skynda mig!! Men men... I dag är det fotbolls grej så vi ska typ åka till ngn plan och spela fotboll ska bli grymt kul! För att jag har ju gått på fotboll. Men jag sluta i vintras men det är fortfarande grmt kul!!
Puss

Postat av: Filippa

SV: Jag gör inte värsta stora grej av det på min blogg så...?

2012-06-08 @ 15:23:48
URL: http://lippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback