Dagens sminkning!

Hejsan! NU har jag fixat mig i ordning och så! Så jag hade tänk visa dagens smink och så!

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg tjejen! Några planer för sommaren? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst "jag syr" och "åsikter&tankar" och säg vad du tycker, vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

2012-06-09 @ 13:33:21
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Din jävla fjortis! Dra härifrån ingen läser din blogg okej!?? Inte undra på att Linnea lämna dig, ingen vill vara med en fjortis och inte heller en taskig person -.-

2012-06-09 @ 13:34:15
Postat av: Julia

HEJ ANONYM!

Ta och lägg av med det där skit snacket.

Seriöst, det är så himla dålig stil att säga så.

Hon är bland den finaste människan som ha skapats på denna jord, men när gud skapade dig måste det har blivit något himla fel så du skriver så här.

1. Hon är inte fjortis, om du säger att hon är det så är det fel med dina ögon.

2. Vart ska hon gå egentligen? Du säger att hon ska dra härifrån, men vart? det är är väl en almän plats! och hin har visst folk som läser hennes blogg, t.ex. du när du skriver den där skiten.

3. Säg inte att hon är taskig, för det är bara du just nu som är det!



Lägg din tid på något annat som är snällt istället.

2012-06-09 @ 16:27:47
URL: http://funkis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du anonym, var det så himla nödvändigt? Fia är INTE taskig, hon är underbar och snäll! Du är inte lite dryg som skrev den där kommentaren. Tänk om lite va?

2012-06-10 @ 20:30:23

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback