Bada

Hejsan! Förlåt för dålig updatering men jag har haft fukt upp men nu får ni alla alla fall veta vad jag har gjort i dag!
  • Jag har vrit med Julia!
  • Jag har tagit pass foto :(
  • Jag har köpt en sak (kommer bild senare)
  • Jag har fixat Julias naglar i 3 timar! (bild kommer)
Men jag har haft fult upp! Men i alla fall nu ska jag och Julia gå ut och bada och jag lovar att skriva mer senare i kväll! 

(gammal bild)
PUZZ


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P??

Mail: (Hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller blogg??:

Awesome att du kommenterar! Men nan du kommentera så vill jag säga jag är gärna med i veckans blogg tävlingar och liknande, jag gör gärna bloglovin byten & länk byten! Du får gärna tipsa om dina inlägg så kollar jag om det verkar intressant!! Jag uppskattar fina kommentarer och tips! :

Trackback